значи смених радиатора в купето с чисто нов, ходих на сервиз да обезвъздушат системата клапите са закачени и все пак нямам парно а знаете за какво иде реч този сезон без парно, като прехвърли 2500 оборота се чувства леко затопляне ама само толкова, някои имал ли е подобен проблем и как да се справя с него???? ::hellp::
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблем с парното
Collapse
X
-
Този хладния къде отива? В термостата или другаде? Защо питам- сменях си термостат. После налях водата, запалих и чакам. Колата загря, а парно няма... Гледах, чудих се и видях, че единия маркуч за парното тръгва от термостата (в посока към купето излизат 2 маркуча- тънък и дебел; дебелия е към парното) и е с пружинна скоба. Другите бяха с винтови. Този с пружинната скоба го извадих, от там излезе въздух и парното си дойде. Вече и двата маркуча за парното са горещи. Ако искаш пробвай този вариант, за да си сигурен, че няма въздух останал, после може да търсиш проблеми по клапите.Last edited by didod; d.m.y г., 11:04.
Comment
-
Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщениезначи смених радиатора в купето с чисто нов, ходих на сервиз да обезвъздушат системата клапите са закачени и все пак нямам парно а знаете за какво иде реч този сезон без парно, като прехвърли 2500 оборота се чувства леко затопляне ама само толкова, някои имал ли е подобен проблем и как да се справя с него???? ::hellp::
Comment
-
Първоначално публикувано от MaVrUt Покажи съобщениепроблема се разрешава като си смениш колата !
Както каза didod най вероятно системата ти не е обезвъздушена като хората и е останал въздух в радиаторчето за парното и от там целият проблем . При мене беше така защото си сменях антфриза под наклон .Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
Comment